Idag...

Idag...

... fick jag reda på att min bästa väninna - barnens Gudmor - har cancer. Hon opererades förra veckan och vi hoppades in i det sista på att det inte skulle vara något allvarligt. Nu återstår att se vad som sker härnäst. Just när vi går och fasar för min mans operation och oro för att hans cancer ska visa sig vara tillbaka i full blom... Jag blir ledsen när jag tänker på vad min väninna eventuellt har framför sig i smärtsamma behandlingar. Kan bara hoppas på att jag kan vara ett stöd för henne trots att jag har så ont om tid för annat än barnen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Men vilka tråkiga besked. Tänker på er och håller verkligen tummarna för att det går bra för både gudmor och man.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback